søndag den 25. oktober 2009

en mærkelig drøm

Det var ude på et slot/andet i London, men var egentlig københavn, som klasseudflugt bare med alle de mennesker jeg kender, men værende der som skole sammen. Så var der en intern krig med alle de andre skoler, som nogle gange lå på lur ude i den kæmpe skov. Soffie var mega voldelig og herre game på at smadre alle de andre kedelige efterskoletyper som også ville dræbe. Jeg var sådan lidt ”slap nu af”, men så gik dagmar og jeg ud i skoven og så var der sådan en fed mand/dreng med sygt mange pile og en bue, som blev ved med at skyde på dagmar, så hun til sidst havde pile over hele kroppen..også på ryggen. ligesom ekstrempiercere. og jeg sagde ”skal vi smadre ham?” og dagmar var sådan ”nej..jeg orker ikke” (vi var her gået ud i skoven – som mindede lidt ligesom alice i eventyr land-skoven). Han skød forresten på sådan en voldelig måde så pilene kom om på hendes ryg selvom hun stod med front mod ham. Så kom vi ind og så blev jeg herre psykopat og var vildt klar på terror! Så jeg gik matrix-agtigt ind i en matrix-elevator hvor det var sådan BZZZ BZZ i mens to andre (kan ikke huske hvem det var, men sikkert også soffie) som tog de andre elevatorer, og når de nåede toppen ville de blive fyret af og blive til flyvemaskiner, hvor vi så vil flyve ind i slottet/eller hvad det var..selvmordsaktion. Det gjorde vi så, men der var ingen der døde. Jeg døde i hvert fald ikke. Men vi smadrede det hele, og alt faldt sammen..sådan smeltede, ligesom den film jeg så engang hvor huset var lavet af voks, hvor det smeltede da det brændte. Så alle gik herre meget i panik! Også fordi der lige ved siden at slottet var et stort akvarium med verdens største blåhval. Det smadrede vi jo også..så den der blåhval..var sluppet løs. Folk fattede ikke at de skulle løbe ovenpå, for der var herre meget vand og det hele faldt sammen..og klamben løb ind i sådan et rum, men så fik jeg hende med op ad trappen lige inden vandet kom..og så kom vi op, og så sad vi alle sammen der. Og der var mange som var pissesure på mig, fordi jeg havde gjort det..især en eller anden og personens mor i mens folk spurgte hvad vi skulle gøre osv. og jeg var sådan ”slap nu af..det er bare en film. der kommer en helikopter om lidt ind gennem sådan nogle sorte vinduer” og så var alle stadigvæk pisse sure. Men så kom vi ud på en eller anden måde, i hvert fald mary og jeg..fordi vi endte på kerteminde campingplads(et sted på fyn), hvor der kun var nudister til rockkoncerter..og så ledte vi efter sådan en bajle til vores tasker, så vi kunne svømme over til KBH uden at vores tasker blev våde, så vi kunne tage et tog hjem, for vi gad ikke vente mere..så var der en dame med bøllehat som gav os en, og så sagde mary ”vi kommer tilbage med den” men så tænke jeg ”hæhæ det gør vi jo ikke”..og så ringede jeg til min mor og sagde jeg var i kerteminde og at vi lige skulle fange et tog, så ville jeg komme hjem, og så kan jeg ikke huske mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar