tirsdag den 24. november 2009

bv-tv

Fødselsdagsgave..Karneval '09Ehmm..NytårNytårAften..Aften..........Fødselsdag18års*2Jeg har fået besked på denne blog. Eller, jeg er blevet beordret til denne blog, men det er også fint. For det er af en person jeg savner - og dem vil man jo gøre meget for.
Jeg vil skrive om: Anne-Sofie.
Første gang jeg så hende, husker jeg tydeligt. Dette i sig selv er enormt mærkeligt, da jeg næsten aldrig ænser omverdenen, når jeg er alene..ikke fordi jeg går i min egen verden. Eller jo. Måske. Men altså, jeg kan huske hende fra fodboldtbanen, hvor hun bare står..pisse høj og ved at drunke i en lilla pels(som jeg faktisk godt gad at have nu - hvor er den?!). Nå, men det var det. Så startede hun i min klasse. Jeg ved ikke om jeg snakkede med hende lige i starten..det tror jeg ikke. Men det var ærgeligt. For hun er mega sød. Et af de sødeste mennesker jeg nogensinde har mødt! Mut..men vi blev hurtigt til fru lård og king kong, som datede på kinesiske restaurenter og lagde an på hinanden. Lidt en verden som ingen forstod. Mafia-89 opstod og vi lærte at drikke vodka.......rimelig meget vodka. Vi var sådan..hovedrollerne i filmen, hvis du forstår. Vi tog også hunden med i byen. Der gik grænsen måske. Vi lavede film, klædte os ud, røg hemmeligt, drak hemmeligt, lavede planer, var ulækre(nok mest mig, for at irritere dig), tog hemmelige billeder, lagde planer, bitchede, tog billeder, var lækre, skrev hater-raps om lærerne, flygtede til toilettet, tog til berlin, holdte to-mands-fester til langt ud på natten..vi hørte sammen. Men så kom jeg på efterskole. Jeg fik en kæreste. Hun fik en kæreste. Jeg var næsten aldrig hjemme og as har altid travlt..enten er det skole, træning eller andet. Det er lidt ærgeligt. Men det blev ikke til så meget dét år. Ind i mellem kom vi på hatten, fejrede fødselsdage, men vi var aldrig rigtig sjove ligesom før. Så blev det 1.g for mit vedkommende..2.g for hende. Jeg startede på gym i århus og hun gik i randers. Ikke flere fuckt up samtaler på sandwichcaféen efter skole(efter at have overtalt den ene halvdel); det er for svært at arrangere når jeg først skal med tog og bla bla bla..men altså. Hun er virkelig dejlig. Og så gav jeg hende et lille minde - en navlepiercing: og en til mig selv....
Hun blev først piercet og så mig bagefter, i mens hun sang for mig (Jizz in my pants - dét er bla derfor jeg elsker hende)
Anne-sofie og jeg hører bare sammen et eller andet sted, også selvom det ikke blir det så meget, når vi begge render rundt og laver alt muligt andet..vi er så forskellige og alligevel så ens. Hun forstår mig på en måde ingen andre gør. Du ved, sådan en som ved hvad man vil sige inden man siger det..og vi skal flytte sammen til sommer! - I århus!! og dét blir godt! Vi har allerede op til flere planer/ritualer/sammenhænge som skal udføres!! Det blir så godt..så jeg glæder mig til igen at dele en flaske vodka med hende i en baggård, hvor vi ligger og kigger på stjerner..ily.

min fødselsdaglige inden efterskoleklip fra 'the bad touch' the music video........rærrhhh.....igenfødselsdag

ps: vi skal nok blive til noget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar