lørdag den 7. november 2009

da man blev 18..



ville man gerne blive ved med at være det..
ubrugelig viden: mænd for oftere hikke end kvinder
i nat vågnede jeg kl. 04 lige efter jeg havde lavet tysk stil med min religionslærer, i mens at paris hilton skulle have noget tv-omtale og derfor var rundt for at finde et sted at sove, men der var ingen steder hun kunne sove, så begyndte hun at græde og så fik hun en køjeseng på åsg..da jeg vågnede havde jeg så meget lyst til cola(jeg har drukket mere cola igår end i hele mit liv..(næsten)(dansk/historie opgave))..men jeg måtte ha cola, så ud og ned og bunde en halv dåse cola..op og sove..så vågnede jeg igen kl. 06, lige efter at havde fanget ulla(engelsklærer) i at spille bubbleshooter! det var så godt! det var på vej ud af klassen, fordi jeg skulle ind på lærerværelset og flytte rundt på deres ikoner på computeren. så skulle hun lige skyde én sidste kugle af inden hun skyndte sig at skifte side, så jeg ikke så det..men det gjorde jeg. ærgeligt at det ikke skete i virkeligheden. men så vågnede jeg..igen. og så..resten af colaen. og så faldt jeg i søvn.............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar