søndag den 29. november 2009

spin that shit..

Så er det i dag - 1. advent! Det er lidt mærkeligt, at det er 1. advent, før det er første december. Men jah jah..i fredags var vi til weekday-åbning, hvor jeg fik de bedste chokolader i hele mit liv!! Grhahhh! Det var..så!! godt. Chokolade er bedre end det meste. Det endte med pizza. Lørdag var det 3*18års. Stille og roligt. Med Marc P. (you know who!!) og så videre i byen. Krydret med lidt human rodeo* og nogle epic falls, kunne den aften ikke blive meget bedre (jeg griner stadigvæk) Især random dude, som hellere ville blive kørt over (hvem vil det?!) for derefter at gemme sig bag et træ (...) pisse godt! Vi tog bussen kl 04 og kom hjem og sov..jeg skulle op klokken halv ti, fordi mor havde overtalt mig til et 5 kilometers adventsløb (ja - mig, som aldrig løber). Da Frederik fik vores løbenumre i skolen, troede han det var en joke da han så mit navn! Derudover kommer Anders(min gamle matematiklærer - yippi kai yay, motherfucker) hen til mig i det jeg står og ser vildt sporty ud med tømmermænd, og siger: "Sofie! Jeg havde ikke troet jeg skulle se dig i...løbetøj! Havde set du var meldt til på nettet - men troede det var en fejl." - tak anders! du er stadigvæk sød. Derefter var det hjem og så på arbejde..nu sidder jeg med en biologi- og engelsk aflevering. *no comments*

Jeg fik godt nok en juleskrabekalender idag - men vandt hverken 500.000, 50.000 eller 5.000. Bedre held næste søndag.
det er en cool serie. der kommer nok flere billeder herfra på et tidspunkt."god jul, motherfucker" (citat slut, damsen)det vil jeg gerne prøve!....her er godt at være.
* http://www.youtube.com/watch?v=86Fpd5HibiQ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar