mandag den 14. december 2009

annah

Det her indlæg handler om en pige, som er alt for cool til den her verden. Jeg mødte hende over nettet engang, og vi har kun set hinanden få gange, hvis ikke kun én - på roskilde festival. Tror nogle gange at hun er min tvilling langt væk..Ellers snakker vi normalt aldrig sammen.

Samtale over facebook:

Anna 11. december kl. 11:53
Hej sofie, du var med i en drøm jeg havde i nat!

Sofie 12. december kl. 14:11
sexy
hvad drømte du?

Anna 13. december kl. 22:22
Min drøm hvor du var med: Jeg er en lidt halv klam, halv gammel rutebus chaffør der køre turister til en kendt på, en blanding af venedig og paris (byen findes ikke i virkeligheden men i min drøm er den berømt og det hotteste hotte) jeg samler julia roberts op og pludselig er det en lidt 90'er agtig psycologisk thiller hvor hun hustler sig med ved at spille lidt op til mig og får lov at sove i bagagerummet, da vi kommer til byen slår hun mig ihjel, så er jeg mig selv, kvinde og glad for at være min egen krop og får et arbejde som pr agent tjener for en lav konge med en spids næse, jeg lever et hårdt liv på et underligt stinkende hotel bygget af holdbart tykt ler fra jordens indre og bliver beskidt hver gang jeg ligger mig i min seng på hotellet, jeg går i det mest tjekkede fantastiske tøj, omgås de smarte og rige, lyver mit liv fantastisk, men arbejder hårdt og slider for den lave konge der er et røvhul og vender så hjem til mit jord hotel for at sove.. jeg møder mange gamle venner der siger at byen er det mest fantastiske de nogensinde har været ude for, jeg syntes den er underligt skæv og irriterende, og jeg får udslet af at være der, og så en dag i den gode ende af mit dobbelt liv bliver jeg sendt til en smart fest for at se hvad der er in men på vejen falder jeg og slår hul på mit knæ som bløder og bløder, jeg putter mos ind i såret for at få det til at stoppe med at bløde men det vokser og vokser og der kommer noget hvidt ud af såret, først tror jeg bare det er hvidt mos men så kan jeg se at det er dit hår der vokser ud af mit knæ og du kravler ud af mit knæ og det virker helt naturligt, der er på det tidspunkt begyndt at vokse mug på mit knæ men jeg låner nogle strømpebukser at tage på, jeg finder ud af at det er en fest du holder jeg skal med til og jeg kommer der hen, men ved jeg er i fare, alle dine venner er der, men en af dem er agenter fra kongen der holder øje med mit dobbelt liv, jeg stjæler en cowboy jakke og bruger den som en burka for ikke at blive genkendt mens jeg interviewer folk og prøver på ikke at virke mistænkelig, jeg ender på white trash fast food og ved at nogen har forgiftet min drink, så vågner jeg

hvem ville ikke gerne drømme sådan en drøm?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar