tirsdag den 22. december 2009

a


ps: jeg mangler kun ét nytårsfortsæt(nytårsforsæt?) inden året er omme. Eller egentlig to, men den ene er langt mere vigtig end den anden, så det gør den ene mindre vigtigt. Så den tæller ikke længere. Ergo, jeg mangler ét nytårsfortsæt. Men det må jeg indse ikke kan indfries. Desværre. Men har klaret mig rimelig godt ellers. Klokken er nu 23:25 og jeg har stenet alt for meget blog-ning i dag. Men nu vil jeg gå ned og lave en lækker salat og finde en god film.

2DO2MORROW:
- Stå (sent) op.
- Æde herre nice morgenmad.
- Bad.
- Ind i byen og købe gave til farmor +slik
- Få luft i min nye cykel!!!!
- Aflevere sko til skomageren.
- Købe noget chokolade (gerne nougatbrud)
- Vinde 50.000 (jeg mangler én julemand)
- Ud til far og æde risengrød.
- Hjem og ha' cozy times med Ruth.
pps: nej, du har ikke førsteret fordi du har en barnevogn!!!

2 kommentarer:

  1. hallomand, sej blog!!! den piercing der...i næsen. ku man ikke få lidt info, som i;
    grad af smertehelvede
    risici,
    pris?
    tips og trixx og steder???
    ville være najs! merci :-)

    SvarSlet
  2. tak
    ehm - jeg synes det er en af 'de gode' piercinger at få. i og med at der efterfølgende ikke kommer et synligt ar. yderligere gør ikke meget mere ondt, end at få et hul i den øverste del af øret. du skal tænke på, at den ikke skal igennem brusk, men under selve brusken - hvor der er hud. den er nem at pleje, dog tager det nok et halvt år at hele - men det gør det jo med alle piercinger..pris er ca. fra 350-500.
    go' for it

    SvarSlet