fredag den 25. december 2009

321

i aften står den på tv, pizza med lillebror(frederik på 15) og ruth(kat på...nul). har lige bestilt pizza fra verdens anden bedste pizzasted. og jeg glæder mig. virkelig. tidligere i dag lavede jeg "brunch" bestående af:
- 1 stk. toast
- scramble eggs
- konfekt
- cola
- cola-juice?
- kaffe
- gifler
- æbleskiver med marmelade
- ketchup
- og to kikse-chokolade-something, som minder meget om knobbers(men smager langt bedre)
det var så lækkert, trods blandingen. dog lidt klamt i længden. men kan varmt anbefales.

igen i år stod den på jul x2 (hurra, for at være skilsmissebarn - igen igen). først i søndags og derefter i går. fik virkelig mange(!) gode gaver.
- en foldecykel
- 100,-
- roskildebillet
- pels fra H&M
- lyserød guldring
- undertøj
- lækker lipgloss
- perler
- hoppyartikler
- toilettaske
- gavekort til matas (som jeg har brugt på Dr. hauschka body olie, falske øjenvipper og eyeliner
- højtaljet gemacher og en silketop(trøje) (fra mig selv..hæhæ)
- bodygel fra body shop

SEXET






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar