onsdag den 30. december 2009

eating phillip

nytår 2007-2008nytår 2008-2009og senere kommer der nogle billeder fra 2009 til 2010! wow..2010. check it out - mit første årti!

billeder af min lækre brunch..før og efter!!!! så meget tid havde jeg dén dag!

imorgen er det nytårsaften! var ude i bilka med fille, dagmar, amanda og sofie her idag for at købe ind til i morgen!! det skal siges at det var min jomfrurejse i bilka..meget..stort. men det vidste man vel godt. vi købte mad, sprut og glimmer for 1300,-! men så står den altså også på sushi, pastasalat, blinis, champagne, drinks, masser!! af pynt - bordbomber, glimmer, truthorn osv!!! glæder mig rigtig meget.. what to wear? ikke helt sikker! men tænker..paryk, glimmer, sådan et net-pandebånd jeg har lavet, røde læber, og heels! så kan det ikke gå galt..så mangler jeg bare lidt alt det andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar