tirsdag den 1. december 2009

llllll

i dag har jeg:
- ligget i min seng
- for derefter at komme op
- skrabet min skrabekalender (en tromme)
- taget tøj på
- børstet tænder
- røget en smøg
- læst mit horoskop i 24 timer
- siddet i toget til århus
- gjort mit engelsk færdigt
- taget op på skolen
- haft AT*2
- skrevet en tekst
- haft kemi
- fået 10
- været på arbejde i 2½ timer
- hørt fireflies på abc
- pakket 1 mio. firmajulegaver ind
- haft turban på
- modtaget mine sko (!!!!!)
- spist herre god aftensmad (tak hække)
- stenet lidt internet

og nu skal jeg.........

turban skal nok blive det nye sort! jeg ved det.

ps: så har jeg lige et bitchflip: Jeg er pissetræt, af alle de folk som konstant flæber over hvor meget de hader julen!! Og folk som blogger om, hvordan det hele er så fandes træls i HELE december måned! Både juletræ, -sange, -indkøb føler de som et personligt angreb(at læse ud fra flere meninger)! Men efterhånden synes jeg at så mange mennesker er hoppet med på dillen (læs: 'julen er yt') at det er svært at bare være en mellem-jule-nyder uden at være bange for at pynte lidt op den 1. december. Det kan da godt være at butikkerne og oldemor ind i mellem overdriver hvad angår julepynten - men kan vi forhelvede da ikke se gennem fingre med det (i en alder af 15-18+), og nyde alle årstiderne i stedet for at blive så teenage-depri hver gang man fornemmer en temperatur snige sig ned mod de nul(uldundertøj, siger jeg bare!)! For det er for en gangs skyld ikke børnene som brokker sig over tingene - men derimod de voksne! Og det er i en tid hvor alt ligner en diskofest - jeg forstår det simpelthen ikke?! Det er så indskrænket. Kan da yderligere godt være, at det er flabet at tømme pungen til julegaver, men det er fandme også kun dig selv som gør det - brug pengene fornuftigt og der er ingen der beder dig om at sætte en ny standard som overgår forrige år. Det er i hvert fald kun dig selv. Så i stedet for at tude over julen, og protesterende sige at du hellere vil undvære det hele, så ta' da og nyd stjernerne i århus gågade og de syngende julemænd foran magasin! Du skal jo alligevel ud i kulden, din idiot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar