torsdag den 17. december 2009

mine pinlige historier

min første fest mit første tagmin første gun
Fra nu af og til jeg dør, vil jeg hver måned fortælle tre pinlige anekdoter fra min liv. Ta' godt imod de første tre:

Første pinlige historie: Jeg skulle i lalandia med min veninde(igen) og lige dagene inden havde jeg fået min mens. (Ôo Mega lort) Og jeg var totalt bange for at jeg ik kunne komme med, pga. jeg kan ik klare at bruge tampon. Og jeg havde sagt det til min mor og hun spurgte mig HELE tiden hvordan det gik. Så tog jeg afsted. Heldigvis skulle vi ik ned og bade første dag. Om aftenen fik jeg kikket på min mobil også havde min mor bombet mig med sms'er. PINLIGE sms'er. Og mig og min venindes fætre, tjekkede hinandens sms'er for at drille, også flækkede de af grin. Også havde de siddet og kikket på ALLE sms'erne min mor havde sendt. Og de driller mig stadig med det-.- Min mor er bare pinlig-.-

Anden pinlige historie: Jeg fik engang en grøn papegøje fugleklat på min skuller ude i Randers Regnskov. Min trøje kunne faktisk ikke blive ren..

Og helt ærligt den var grøn fugleklatten!

Tredje pinlige historie: jeg var til verdens fedeste fest lige da en helt vild lækker dreng spurgete om jeg ville danse snublede over en ledning og faldt lige i favnen på ham og jeg havde drømt om at han ville spærge mig og i min drøm havde jeg sagt ja baby også lige da jeg lå i hans favn vidste jeg ikke hvad jeg skulle sige sagde jeg bare ja baby. Han kiggede dumt på mig og vi tog en hurtig dans og da vi var færdige gik jeg hen til min veninde og sagde at jeg skulle på toilltet men musiken var meget høj så jeg måtte råbe og så råbte jeg al hvad jeg kunne og så syoppedee musiken og så stod jeg bare der og havde lige sagt at jeg vildt meget skulle tise alle grinnede og jeg kunne ikke lade vær med at græde også tissede jeg i bukserne.......plat plat ikke plat


- Der kommer flere, gør der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar