torsdag den 27. maj 2010

h(OLD)idays

this is mallorca to me:


sofie: skal jeg med jer til mallorca?
hække: nej..
sofie: hvorfor ikke?
hække: fordi..det er i de uger hvor du slet ikke kan.
sofie: nå.
3 uger senere...
sofie: hvornår skal i til mallorca?
mor: fra den 14. juli og to uger frem..
sofie: det er jo præcis dér jeg ikke skal noget? i hvert fald til den 19.
mor: er det? jamen..så bestiller vi flybilletter til dig fra den 14.-19.

YES - det er så mega nice. Føler det er 100 år siden jeg sidst var på familieferie til et nice badested.

Ellers ser min sommerferie sådan her ud:
22. juni: OLD eksamen.
26. juni - 4. juli: roskilde
6. juli - 10. juli: KALIMA (teaterskole)
14. juli - 19. juli: mallorca med le family
19. juli - 26. juli: berlin
29. juli - 31. juli: den grimmeste
2. august - 6. august: amsterdam med damserne fra 2.U

Det bliver en god sommer!
Nu vil jeg sy en kjole jeg har drømt om i nat...sov godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar