søndag den 13. juni 2010

p-piercing

pakke til mig ¨!!!!
har købt piercinger og sådan..har det sidste stykke tid gået og ville ha' en helt rundt ring til min septum..oven i hatten kunne jeg godt shoppe lidt. Har blandt andet siden jeg fik 10mm stretches gået rundt med en sølv i det ene, og en sort i det andet..nu har jeg så endelig købt endnu en af hver, så jeg kan matche lidt mere(haha). Men ja. Jeg har "læseferie"(læs: ferie), så jeg har stenet rimelig meget rundt idag. Skal kun op i old(lol) og selvfølgelig AT, men det er kun en årsprøve. Hvilket giver lidt ekstra fridage. Og de andre fire årsprøver(dansk, engelsk, matematik og samfundsfag) er slået godt og grundigt ihjel, så nu tæller jeg egentlig bare ned til Roskilde 2010, som allerede er på næste lørdag. Helt vildt lækkert..gunichjiwa bitches. tænkte, at jeg i anledningen lige ville vise jer mine babies:
januar 2009:juni 2009:Meget blandet:Juli 2007(med min nye ring i):

1 kommentar:

  1. Arg, septum. Jeg har længe gerne ville have det, men det er aldrig blevet til noget.. Måske du kan lave nogle anbefalinger, og fortælle om hvor slemt det er? :)
    Jeg overvejer at få det på Roskilde, ville det være for dumt?

    SvarSlet