søndag den 13. juni 2010

til salg

-----uden at der skal gå alt for meget trend i den. og nu ved jeg jo heller ikke om folk overhovedet læser det her, men i tilfælde af at du gør, og du ser dette - byd, skriv, smid en kommentar.

HONKS

Oliengrønne stilletter i en str. 37, lidt pelset velourstof: med guldspænde:og hæl:Converse weapon, str. 36:Lille, hård taske fra Asos: Hvid U-neck kjole fra AA, str. small:Vintage trøje bestående af farverige læderstykker, som er syet sammen: U-neck kjole i vinråd fra AA, str. small:Sort natkjole med blonder foroven, stof forneden, str. 34:Samsøe samsøe blondekjole, str. XS/S:Lyserød palietkjole fra H&M, str. 34:close up:Ryg/lukning:Lang, lille kjole fra H&M, str. 34:Bagpå:Foran:Dr. Martens, str. 5(37) i blødt, orange læder: Made in EnglandSorte Dr. Martens i str. et halvt nr. mindre end de orange og røde lak, men er selv en 37 og kan sagtens passe disse:Dr. Martens i rød lak, str. 5(37):Lyserød bustier med hvid blondekant, str. 75A:Ryg, med kraftige stropper:Hvid blondekant:Sort bustier fra H&M, str. 75A:Sløjfe + perle:Bagpå:

10 kommentarer:

  1. Hvad skal du have for den hvide U-neck? :-)

    SvarSlet
  2. 200 inkl. forsendelse? (:

    SvarSlet
  3. Ellers, så kom med et bud.

    SvarSlet
  4. Hvad er priserne for: sort natkjole med blonder foroven, stof forneden, str. 34, og de orange dr. martens? Jeg er selv en 38, 37 i høje sko, vil de være for små? :)

    SvarSlet
  5. Sort natkjole er ca. 100 inkl?
    Og de orange Dr. Martens, tror jeg godt at du kan passe. De virker også en smule større end en 37 - det har jeg i hvert fald altid troet at de var. Men prisen for dem, tænker jeg er 300 inkl - hvad siger du?

    SvarSlet
  6. Ja okay, kjolen må jeg nok sige nej tak til, for den bliver alligevel for lille.
    Støvlerne er tilgengæld vildt fede, men jeg må nok også vente til efter Roskilde.. Så håber jeg de er her endnu! :) Må jeg lige høre hvor du har dem fra? Tror ikke jeg har set dem i orange før.. :)

    SvarSlet
  7. Det OK.
    Det er nogle min momse har købt med hjem fra en ferie engang..

    SvarSlet
  8. Hvad skal du have for den sorte blonde kjole fra samsøe samsøe

    SvarSlet
  9. Virker det her mon stadig?

    SvarSlet