lørdag den 19. juni 2010

up

OK. Min konto står i minus. Det er lørdag aften (20:16), og Liva sidder i stuen og ser TV. Hun har cola og chips, og har fået lov til at være længe oppe fordi det er weekend.
Igår tog jeg ud i doktorparken(!!!) med annesofie klamben,

og drak og røg. Planen var egentlig at læse old i går og idag, men er ikke startet endnu, og har en eksamen der venter på tirsdag. Så jeg tror at jeg skal sidde det meste af dagen, og læse Homers værker og hvad der ellers hører til..
PLUS, at det om en uge er roskilde festival. Alle snakker om det, og jeg er slet ikke kommet dertil endnu somehow..men altså. Skal ligge i camp med nogle skans fra min klasse. Amanda, Fille, Dagmar og Kold:
Som del af en større gymnasiecamp, vi har prøvet at arrangere. Sehr schön.
Amanda og jeg tager toget derover rimelig tidligt lørdag morgen, og håber på at kunne rende ind og få plads i C..(hvad sker der for at festivalen er udsolgt i år?!)
I nat drømte jeg en ret mærkelig drøm. Vi var i verden, som bestod af et stort hav, hvor man hele tiden skulle svømme. Så kom vi til Vietnam, eller sådan noget..hvor der var en vandcafé. Som åbenbart kun var for folk fra militæret. Victoria Beckhams mand(som IKKE var David) sagde at hun var meget smuk, og så kiggede hun herre uhyggeligt på mig, og sagde: ”Yes, I’m very very beautiful”, imens en gravid pakkede gaver op til sit ufødte barn, og hun fik en trøje af sin mand, lavet af bananer. Sådan bananer skåret halvt over, og sat sammen..hvor skrællen blev brugt i kanterne af trøjen..så den faldt lidt fra hinanden. Men tror hun blev meget glad for den. Og der var fisk og hvaler over det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar