fredag den 30. juli 2010

liva blir 7 i morn

jeg havde lidt opgivet hele mit flytteprojekt af flere årsager. men pludselig..efter at have været ude og opleve kommer jeg hjem til en sød indbakke, som gerne vil på date i midten af århus den 7. august. et værelse i en større lejlighed, som lige passer til mig(tror jeg)
i'll cross my fingers..så her kommer der en masse boliginspiration:
placering:seng:lys:skoskab:milliondollarview:köleskab:strand med solopgang:sauna-agtig-lofts-legeplads:skab:kontor meets sminkeværelse:wall:telefon:puder/stole:bad:kop:soveværelse med 30+: so many activities.....ja, jeg vil gerne ha' min egen ø........og valuta...
ps: jeg hader folk der undskylder at de 'ikke har været i bloggen et godt stykke tid'................folk der læser med har 1) nok opdaget at der ikke er blevet postet noget nyt. 2) ligeglade (jeg er i hvert fald....kunne ikke finde på en 2'er). Screw it - det er såååååååååå ligegyldigt. Ligeså ligegyldigt som det her. ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar