mandag den 30. august 2010

narko


I got my new shoes on
ps har jeg en ting for frøsnappere i salling, sko(den er ikke ny), national geographic, nature, animal planet etc., johannes, film.....ja, film! her kommer en liste af film jeg ikke har set, men snart skal se:
-Into the wild
-Precious
-One hour photo
-Submarino
-Eternal sunshine of the spotless mind..
-Little miss sunshine
-Science of Sleep
-Vicky Cristina Barcelona
-Lost in translation
-Kids
-Amercian beauty
-Persona
-Control
apospos film, så også en ting for at gå i biografen. Forleden besluttede Kold og jeg at gå ind i biografen og se en film. Det blev til inception. Derefter var det så fedt at vi ville se film igen. Men der var ingen tilbage som var særlig interessante. Så vi trak lod imellem step it up 2 og twilight. Det ´blev twilight 3, eller sådan noget. Til trods for at jeg ikke har set hverken 1'ern eller 2'ern eller hvordan. Men hold.....kæft hvor var det åndssvagt dårlig. Hele filmen udspillede sig nærmest ironisk jokende. Pigen deri fortsatte hovedløst blandt smækker-lækker-vampire-workout-guy-1 og smækker-lækker-ulve-workout-guy-2, for at fortælle dem det samme igen og igen...og igen. Tak, narko. Fordi du slettede min filmoplevelse, som ingen oplevelse var, fuldstændig og aldeles. He-he.
Fuck Edward Cullen. (som 1. ser ligeså anspændt ud, som de danske/svenske/norske/finske/hollanske hollywoodfruer og 2. har strithår)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar