tirsdag den 10. august 2010

--------------------zzzz

det er som om jeg først kommer i gang i aller sidste sekund..
idag fik jeg ordnet mit buskort, købt to par sko, en smuk bog man kan skrive i.
det er derudover første gang jeg er hjemme siden jeg kom hjem fra amsterdam, og min baggage derfra står stadigvæk i århus..men jeg fik klaret både fisheye billeder fra roskilde(til trods en film gik tabt..verdammt!), som sagt buskort, baresso iceblend, udeboende SU osv. Jeg føler jeg er ok tjekket første skoledag. Selvom kontoen står i minus, føler jeg stadigvæk at jeg har købt ret meget. Især også i amsterdam: cremefarvet kjole fra AA, voksende buddha som nu står i krukke med vand, lipscrup som lugter af tyggegummi fra lush, vildt lækker handmade lædertaske fra marked, sovemaskebriller eller hvad det hedder med mandeøjne og to nice bøger: 'this is not a book' + streetart i form af klistermærker i en bog. jeg skal nok vise billeder. men mit kamera ligger også i yearhouse. put jer.


sov sødt, j

Ingen kommentarer:

Send en kommentar