tirsdag den 16. november 2010

list

oh yes i di-id


Du hedder: Sofie
Kælenavn: Egentlig har jeg lidt et mindre problem hvad angår kælenavne..men to hænger jeg på: Toast og Winhorn. Toast fra efterskolen grundt i alt fire Sofie’er, og Winhorn fra gymnasiet på grund af to Sofie’er.
Sang, som du sørger til når du er ked: lol. Kashmir – lampshade. Eller I will follow you into the dark. Ja, jeg er lidt cheesy.
Afhængig af: Mad, penge, smøger, mad, mad, mad, penge, smøger.
Hvad får du oftest komplimenter for? …..mit hår.
Hvad siger du for at imponere folk? Spiller smart.
Hvordan kan man imponere dig? Hvis folk har en fetish som de er gode til.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? ”Der er lille nørd i fjerneren”.
Hvor bor du? 8900
Trives du der? Ja, men flytter dog om en måned.
Ejer du et par converse? Næh.
Sprut, cider, vin eller øl? ALL (ej, helst ikke vin. Jeg er ikke en person der vin’er den)
Bliver du nogensinde for fuld? Ja.
Hvilket mobilabbonement har du? M1
Er du allergisk overfor noget? Nej.
Har du haft sex i dag? Nej.
Hvordan tager du telefonen? Hej, det’ Sofie/hallooooooo
Hvem ringede du til sidst? Mama.
Antal timers søvn i nat: Otte.
Sov du alene? Nej.
Plejer du at komme til tiden? Nej.
Hvornår har du det bedst? Når jeg ligger i et badekar i Berlin på en sommerdag med en smøg i hånden, velvidende at jeg skal ud og bruge en masse penge på både shopping og sprut.
Hvornår blev du sidst fotograferet? I fredags. I dag er det tirsdag.
Hvordan har du det lige nu? Er taget hjem til Randers for at passe Liva. Dejligt at spise med hende foran TV’et. Men samtidig hænger der en dansk stil over mig + en SRP som starter på fredag. Hmmmmm...mixed.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Jeg går meget i sort og grå. Men alle farver er mærkeligt nok repræsenteret i mit klædeskab. Det er også mit klæd ud skab.
Hvad synes du om dine fødder? Hader fødder. Også mine egne.
Hvad savner du? I dag fandt jeg ud af at jeg savner vildt mange……..
Havde du en god aften i går? Ja.
Favoritdrik om morgenen: Depends. Kakao, æblejuice, smoothie, vand, mælk.
Barberer du ben? Ja..
Hvornår plejer du at gå i seng? Alt fra 21 – 02.
Er du genert? Tja. Nej.
Dyrker du sport? Haha, nej!
Tror du på kærlighed ved første blik? Altså, jeg har lige set Julie og Romeo med Leo-boi. Så selvfølgelig gør jeg det!
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja!!(!)
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Skrive mit navn i sneen, lave propellen og wanke. Og selvfølgelig gå ind i drengeomklædningen.
Er du tilfreds med dit liv? Ja!
Er du forkælet? Ja – på den måde!
Hvad skal du i morgen? Stå op, i skole, lave matematik, dø.
Hvad er det værste du ved? Tømmermændsånde, forkølelsessår, spyt, neglerødder, hår i mad, krummer i sengen, tøj og strømper der krøller, irriterende lyde og bevægelse og når folk spiser på en mærkelig måde.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Too many.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? En blanding af Madonna, Frida Kahlo og Vivienne Westwood.
Hvad længes du efter? På en eller anden mærkelig måde…USA. Selvom jeg aldrig har været der.
Hvilke hårprodukter bruger du? Hvad der er. Og lidt ekstra..yyummm.
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Det lyder pisse åndssvagt. Men tillid i et specielt tilfælde. Og en ring der er gået i arv. Det er rigtig fint.
Er du vild med nogen lige nu? You bet.
Du samler på: Ragelse, skulle man tro. Men ting generelt.
Grønne eller røde æbler: Altid røde.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Oftest min mor.
Kan du lide golf? Hvorfor? Nej?
Hvornår stod du op i dag? Jeg sov længe..kl. 09:00.
Har du sovet i din egen seng i nat? Nej.
Har du strømper på nu? Nej.
Er det okay at græde? Ja.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Købe vildt mange chili cheese tops, netshoppe, give vilde julegaver, rejse til USA!
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej. Selvom jeg sikkert burde.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Langt fra.
Hvornår står du op i weekenden? Nogle gange bliver jeg i sengen til jeg burde sove igen. Andre gange sker det kl. 10.
Er du piercet nogen steder? Hvor? Ja. Septum, forneden i navlen og i nakken.
Har du nogen tatoveringer? Hvor? Nej.
Vil du giftes? Ja…………………altid.
Vil du have børn? Ja.
Solbader du ofte? Får lidt stress af det. Men synes det er meget cool. Så prøver. Men det går aldrig særlig godt…..jeg ender for det meste i vandet.
Er du god til at lave mad? Haha..overhovedet ikke. Eller jo, toast og nudler.
Har du flyskræk? Næ.
Hvor smidig er du? Sådan lidt midt i mellem. Er ret smidig generelt. Men bestod ikke smidighedsprøven. Måske fordi jeg er lille.
Er du musikalsk? Not really.
Hvad drikker du når du er tørstig? Uh. Vand. Kakao. Mælk. Cola?
Hvad er din favorit-is? Chokolade. Hele vejen. Eller sorbet.
Tror du på liv efter døden? Når du dør, så dør du. Men alligevel…
Kan du lide sushi? <3>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar